Dag 1 – Presentera mig själv.

→Dag 1 – Presentera mig själv.←

Ja, jag är en helt vanlig tjej på 13 bast och jag heter Christine Svensson, men de flesta kallar mig för Chrisse.
Jag älskar att dansa, rita, lyssna på musik, skriva, va med polarna och massa galna saker.
Jag gillar att göra nya saker, nåt som jag aldrig har gjort förut.
Jag är helt beroende av facebook, no life you know.
Min favorit artist är Eminem, fast har väldigt blandad musiksmak.
Jag har lätt för att skratta, och är oftast glad, men alla har sina dagar.
Mina vänner och min familj betyder sjukt mycket för mig♥
Jag gillar alla färger, men svart och blå är favoriterna.
Jag avskyr verkligen allt vad småkryp heter, usch.
Mitt favorit djur är hund, helt klart!
Om det är nåt mer ni vill veta så är det bara att slänga iväg en kommentar ↓
Jag är inte såå farlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0