Dör snart

Hello, nu dör jag snart! Har ont i heela kroppen efter en cykeltur till Mellansel med Maja.
För er som inte vet så är det ungefär 1mil eller nåt dit.
När vi kom fram så köpte vi en glass och satte oss ute i solen och chillade och tog det lugnt, sen
så fick vi för oss att vi skulle cykla runt lite för kul och kolla runt liksom, så då gjorde vi det.
Då träffade vi först Kaja, skit kul! :D
Sen så träffade vi Sara också, skit kul det med! :D
¸
Sen efter ett tag så började vi cykla hem, gick ju ganska bra.
Men måste bara säga att det var oerhört plågsamt, ont i hela kroppen och upp för backar.. INTE MIN GREJ!
Sen så var vi hemma och jag SLÄNGDE mig i sängen fort som fan och ba tog det lugnt, vilket var sjukt skönt.
Så sammanlagt så har vi cyklat 2,5mil. ÄR DÅLIGT STOLT!
kör på osminkat idag, orkar verkligen inte sminka mig
'
c'est toi que je veux..

Kommentarer
Postat av: millan^^

Hej!Din blogg är så bra! <3 Älskar den värkligen!Har du typ msn?

2011-04-28 @ 20:25:31
URL: http://millan2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0