Du är underbar

redigt gammal bild dehär

Anna Olofsson, världens roligaste människa.
Asså fyfan vad jag älskar dig! Du är så underbar, du är en äkta vän.
Dig vill jag aldrig tappa, ALDRIG!
Vi har alltid kul när vi är med varandra, men nu var det länge sen vi hittade på nåt
det gör så ont i mig..
Jag har känt dig otrooligt länge och vi har super många minnen!
1204<3 det är speciellt fan!
Jag tänker aldrig släppa dig min vän, jag lovar!
Finns alltid här för dig, jag kommer att finnas för dig som jag alltid gjort förut
Ännu en gång, jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

åh jag älskar dig ännu mer gumman! fyfan vad det gör ont dethär..... känns som om jag tappat halva mitt liv :( <3<3<3

2011-04-18 @ 07:33:21
Postat av: becca

bra blogg!

kolla gärna in min, www.bbeecciizz.bloggplatsen.se

<3

2011-04-20 @ 18:21:08
URL: http://bbeecciizz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0