sängen nästa


sommarbild från Agnsjön<3

När jag ser bilden så längtar jag så enormt till sommaren, men skönt att der inte är så länge kvar till sommarlovet, behöver verkligen det NU!


Kom hem från musikcafét för typ 40 minuter sedan, var väl helt okej.
Dom som sjöng och spelade var verkligen duktiga! Ni gjorde det jättebra!
Puss på alla som gjorde kvällen så bra, ni vet vilka ni är. Ett stort ♥ på er!

Men som rubriken lyder så ska jag ta och gå o lägga mig nu, är trött och vill kunna vakna imorgon också hehe.
ZZZzzZZZz... haha ne skoja bara ;)
God natt och sov gott, updaterar imorgonbitti om jag hinner! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

haha men puss på dig me ;) <3

2011-04-27 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0