stan+svar på tal

God morgon på er! Ja, jag vaknade klockan åtta, eller rättare sagt, jag drog mig till kvart över åtta och sen så gick jag och duschade på en gång, åt frukost, fixade mig och nu sitter jag här.

Klockan halv tolvtar jag bussen till stan med mina brudar Ida och Johanna♥
Äter middag och sånt där, ska försöka få tag på några skolavslutningskläder också, hehe.
Far hem med bussen som går 18.25, får se till att inte missa den nu då, pallar inte vänta till 21 bussen!

Kajsa din klass :) om <3:
den låten äger fan allt :)<3<3<3 saknar dig gmn <3<3
Svar: Ja, att den gör! :D Saknar dig med, jätte mycket!♥

Anna om Bilder sen Fälltjäl:
menar du med 30 dagars grejs? :)<3
Svar: För varje dag ska man skriva om nåt, som tex dag 1, då ska jag presentera mig själv och om fem dagar så ska jag skriva om något jag brukar göra på måndagar^^
Så då vet man vad man ska blogga om, hehe
Ska jag börja med en sån Anna? ;) ♥
Såhär ser den ut 
Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - Min önskelista.
Dag 3 - Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Något jag brukar göra på måndagar.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob.
Dag 9 – Mina husdjur.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I mina fickor.
Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Dag 14 – Mina favoritband och artister.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 - Min absoluta favoritlåt.
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 – Mina intressen.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Min favorit tid på året.
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 - Min favoritfärg.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – En nytagen bild på mig.
Dag 30 – Såhär vill jag dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0