Vad vore jag utan dina andetag

Har inte skrivit dom senaste dagarna, men jag har haft främmande också har jag varit borta hos Vanja och sovit där sen igår och kom hem idag. Kom hem runt 12.30 och självklart så hade vi strömavbrott, så jävla drygt. Tur så kom den tillbaka ganska snabbt.
Har typ nördat sims hela dagen... HAHAHAAH hej madde ;) Hade tänkt att köra skoter också, meen det är så jävla halt ute så tar inga risker att tippa med skotern iår igen :):):):) haha
jag o anniikakakakkaaa igår typ
Bara så alla vet är Elias världens bästa! ♥

Kommentarer
Postat av: Elias

love you <3

2011-12-26 @ 22:46:08
Postat av: Elias

love you <3

2011-12-26 @ 22:46:22
Postat av: Madde

Haha hej chrisse ;)

Gullit att ni hade hjälmar på er när ni åkte bobb :D

2011-12-26 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0