chilldag med bullbilen på besök

Idag så har jag mest bara tagit det lugnt och legat och läst i soffan.
Men vi har även bakat dumlekakor, älska! och för ett tag sen så kom bullbilen förbi och vi köpte lite bröd och krämbullar♥
Har fått feber också.. och det suger så jävla hårt! Hoppas det går över så fort som möjligt..

Haha körde ''Geni'' lite tidigare med familjen och då fick lollo(min lillsyrra) en fråga:
''Vilka använde drakskepp  vid sina krigsresor?''
Hennes svar:
''eh.. Hitler...?''
HAHAHAHAHA!

Haha syrrans fynd igår på loppisen, VI DOG!!♥ Hahahaa!

Kommentarer
Postat av: iisaacson

sv; haha okej ^^

härligt att höra!

har typ varit samma här, har bara tagit det lugnt och myyyst lite ^^



btw, tycker att du har en jätte fin kropp! (hmmm... lät en aaaaaaning perverst, men hoppas att d förstår my point och inte tycker att jag är för pervers, haha!)

tränar du mycket?

2011-07-22 @ 01:23:48
URL: http://iisaacson.blogg.se/
Postat av: Hanna <3

Hej!



Nu är veckans blogg avslutad och det var 3 stycken som vann! Kika in på min blogg och se om det var du som vann. :D Anmäl dig gärna till veckans blogg igen ;)



Ha en bra dag! :)

2011-07-22 @ 12:56:06
URL: http://hhannaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0