Kockarna

Strålande sol ute, så sjukt härligt! Ska ta och gå ut en sväng har jag tänkt, men innan dess så ska jag berätta vad vi gjorde hos Johanna.
När vi kom till henne runt 16.20 så gav vi henne presenter(hon fyllde år förra veckan) också så öppnade hon dom. Sen gick vi ner och började med maten. Det blev tacos! Vi är ju helt klart världens bästa kockar! Särskilt Elin som hackade osten ;)
Sen när det var klart så började vi att äta, mycket skratt och prat.
Helt plötsligt var klockan halv sex och dom började säga ba: ååhh Chrisse nu är det bara en halvtimma kvar till jorden går under!!!!
Och jag som var rädd för att den SKULLE göra det dog ju. HAHAHA! Men jorden gick ju inte under tack och lov.
När vi hade ätit satt vi kvar vid bordet och typ pratade och skrattade. Sen så drack vi cappuccino och åt höstkaka.
Efter det så gick vi ut och spelade kubb. Jag, Agnes, Anna och Kajsa var på samma lag och vi var ju bara bäst! Även fast vi förlorade båda gånerna.. Mot Johanna, Madde, Isabelle, Maja och My..
Sen så gjorde vi så sjukt mycket mer, det var så underbart kul alltså!♥
Vi somnade runt klockan fem ungefär efter mycket skratt.
Också imorse så åt vi jordgubbar och munkar, mums!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tack för kvällen! Jag hade det verkligen jättekul! Och vilken mysig blogg du har :)

2011-05-22 @ 21:41:50
Postat av: Anna

vi hade ju så kul! vill göra om det sjukt mycket! :)

2011-05-22 @ 23:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0