målarn / svar

Har precis duschat, innan det så drog jag på en cykleltur med syrran, det var så himla härligt!
Det gick bra att måla i alla fall, tog runt 1h o 40 minuter kanske? a, det tog sin tid kan man säga ;)
När jag hade målat klart så var jag helt utmattad hehe, så jag tog mig en glass. En mormors godaste såklart♥ Och klumpig som jag är så tappar jag ner glassen på gruset!!! Men som den norrlänning jag är, så plockade jag upp glassen, tog bort gruset som var på (måste tillägga att det var inte mycket grus på glassen alls) och åt upp den. Lika god som vanligt
Men nu måste jag börja packa, drar till mamma imorgon


Låten som spelas i mina hörlurar just nu, love it!

hehe :P om Underbar dag:
kan inte du lägga upp bilder på kläder du köper , snälla ?:D
Svar: Klart jag kan :D Skulle vara kul och veta vad du hette ''hehe :P'' ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0