IM HOOOME.. again

Nu har jag precis kommit hem från en läskig hempromenad, vad mer behöver jag säga än att det var blött, mörkt, och regnigt.. Haha ni fattar nog resten, jag hade jagkommerattbliöverfallenochdö-känslan heela vägen. Hahah.
Har iallafall haft en jätte mysig Idol-kväll med Miranda! Vi satt och såg på Idol, MEDANS vi nördade Wordeud och skrattade och snackade om allt möjligt ;) Ni vill nog inte ens veta vad vi pratade om, hahaha!
SÅHÄR SNYGGA VAR VI FÖR TYP 3 ÅR SEDAN. MÅSTE INFÖRSKAFFA NYA BILDER PÅ OSS KÄNNER JAG...

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

jo det är bra :)

2011-09-19 @ 22:26:29
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: MIRANDA

HAHA, jaaa... får ta och ha en fotarkväll nån gång också så vi får lite fräsha bilder på oss två, hahahah! ;)

2011-09-20 @ 20:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0