ett inlägg jao

Godmorgon bloggish! Vaknade vid elva blablabla... Är döds trött iallafall!!
Igår kom jag hem från Elias vid 18 efter att ha sovit där sen i måndags. Jag har verkligen världens bästa pojkvän!
Då så tog jag mig en dusch sen tog jag moppen till Uno-x där jag mötte upp Anna och Maja. Då hyrde vi en skräckfilm (minns inte namnet men den var as äcklig och konstig) och American pie reunion också lite chips and drickaa ;) Efter det körde vi hem till Annis och fixade ordning pannacotta och sen kollade vi på film hela kvällen. Hade en galet störd o rolig kväll med två av mina favoritbrudar! Looveee yaaaaaa giiirlllzzz
Skräckfilmer is not my starkaste sida
Tjaaa Maja är filmen bra?
 
 
HAHAHAA UR AMERICAN PIE REUINION!!! FYFAN DE GJORDE HELA MIN VECKA TYP

Kommentarer
Postat av: Moa

Vinnarna av veckans blogg är utsedda, gå in och kolla om det blev du! http://moakjellin.blogg.se/2012/august/vinnarna-av-veckans-blogg.html#comment

2012-08-15 @ 12:52:29
URL: http://moakjellin.blogg.se
Postat av: Anonym

oj jävlar!!
öl drickarna!!! ;)

2012-08-15 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0