hejhå

Tjaaatjaaa bloggen! Jag har varit upptagen dom senaste två dagarnaa (tror jag det är) så det är därför jag inte har bloggat nånting, men igår så kom Elias till mig och stannade här tills nu ikväll. Igårkväll så åkte vi och såg på Batman-filmen på bio och sen så åkte vi hem och så (haha varken jag eller Elias minns va vi gjorde) sen såå gick vi o la oss. 
Idag när vi vaknade så körde vi båt o ring efter båten. Sen så fiskade vi lite granna och sen tog jag o Elias moppen till Sannas och käkade middag, efter det så for vi ut och fiskade igen. Elias fick en gädda o en aborre medans jag fick en aborre och det var min första fisk för iår ;) Mycket trevliiiigt!
 
söt älskling
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Willy

Söt pojke!

2012-08-07 @ 01:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0