ikväll/inatt

Hejsan! Idag vid halv sex kom Madde o Maja till mig och då käkade vi först pizza, sen satt vi kvar vid matbordet ett tag och snackade. Efter det så gick vi ner till sjön för att köra runt lite med båten och de var as kul :D Sen så drog vi ut med mopparna och körde till Mellansel. Haha ett tag var vi helt lost, asså verkligen körde runtruntrunt. I MELLANSEL. Hahahaha tragiskt att köra vilse där ju! Men sen när vi kom därifrån så fick jag för mig att jag skulle tanka och självklart gick det åt helvete..... Typiskt mig :) Tur att mina vänner Fredrik och Isak var med så dom fixade hela problemet!
Fan va långt inlägget blev, har typ kramp i mina fingrar.. Haha också har jag ju massa mer att berätttaaaa, drygt de blev! Gonatt

Kommentarer
Postat av: madde

puss på er!

2012-08-12 @ 11:11:10
URL: http://hoolly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0