three things

Bara för att jag har tråkigt så ska jag skriva tre grejer om mig. Kanske inte världens roligaste men aahhh.
  • När jag fryser om fötterna så får jag jätte ont i kroppen, typ mest i knäna. Så när jag ska sova så sover jag alltid med tjocksockar på, även fast dom alltid åker av i sömnen. Haha! Igår när jag skulle sova så frös jag så jävla mycket om fötterna, så det gjorde huur ont som helst i knäna, kunde inte somna innan jag tog på mig tjocksockarna. Tur att man har en sån snäll farmor som stickar världens mysigaste tjocksockar åt en!

  • Alltid när jag går ute ensam i mörkret så håller jag i mobilen i handen, ALLTID. För jag är så himla rädd att det ska komma någon gammal gubbe eller nåt och kidnappa mig hahah.. Ibland när det är riktigt mörkt ute brukar jag typ låtsas att jag pratar i telefon eller ringa till någon eftersom jag är så rädd lol. Varje gång det kommer någon gåendes bakom mig ökar jag takter och typ halvspringer. Hahaha så himla patetiskt :):):):)

  • Jag har typ världens sämsta minne, asså jag glömmer saker hur lätt som helst!! När jag var liten så mindes jag saker hur bra som helst! Alltid när mamma och jag var och handlade så minns jag alltid vad som stod på inhandlingslistan, men nu äre typ: "öh vad gjorde jag igår egentligen??" Helt sjuukt!
    Lovar att det har något med mitt databeroende att göra. Lolololol :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0