BABY IM HOME

Hejhallå nu är jag hemma från en supertrevlig helg i Åsele! Trots att det regnade mest hela tiden så var det riktigt kul ändå. Hade tänkt att jag skulle berätta lite kort vad som har hänt under helgen, har dock inte så många bilder eftersom det regnade och ville inte riskera att förstöra kameran.
Fredag: Klev upp vid kvart i nio, drog på mig några kläder och vid kvart över tio hämtade Madde mig och vi åkte till Uno-x där Henke hämtade upp oss och skjutsade upp oss till Åsele. När vi var framme så gjorde vi klar husvagnen och sedan sprang vi iväg och handlade mat och sånt.
På kvällen regnade det exakt hela tiden så vi satt bara inne i husvagn och spårade rejält. Vi gick och la oss runt klockan 3.30 och låg o pratade tills vi somnade.
Lördag: Vi vaknade upp vid 13.20 och åt frukost, sen fixade vi oss och efter ett tag så gick vi ut på marknaden. Vi hann inte gå så länge men ändå hittade jag ett par skor för 100:- och en tröja! Kändes jeevligt bra men det regnade så sjukt mycket så när vi kom tillbaka till husvagnen var exakt ALLA kläder genomblöta och skorna var dyngsur!
På kvällen tog vi bussen till Trillen, vi var framme där vid 21.30 och Mange Makers skulle uppträda 23.00 så medans spenderade vi tiden med Ellenor och Andreas. När Mange Makers började så var alla helt galna, haha, alla dansade och sjöng. Då dom hade gjort sitt så sprang vi in till något slags disco(eller vad man kallar det?) och dansade ett tag. Haha fyfan va vi spåra :D Sen så sjöng Erik Amarillo.
När klockan var 2 bestämde vi oss för att åka tillbaka till campingen. Medans vi väntade på bussen dök två superhärliga grabbar upp (haha Per o Anton) och började snacka med oss, då bussen kom hängde dom på. Bussen var full så jag, Madde och Anton fick lov att trängas i ett säte men pratar man om pannkakor så går ju allt bra ;)
Sen så följde Anton och Per med till husvagnen och satt och var sociala med oss i någon timme och sen gick dom vidare. Klockan var då runt 3.30 så vi gick och la oss ganska snabbt. Fy fan vilken underbar kväll/natt det var, längesen jag hade så sjukt kul!! 
Söndag: Vi vaknade 10.20 typ och fixade oss och frulle. Sen gick vi på marknaden där jag köpte ett par nya brillor, och vid 16.00 åkte jag hem. Kom hem vid 17 då städade jag husvagn, åt middag och sen duschade jag. Nu ska jag gå ner och fiska tror jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0