svaren på frågestunden

Tog bort inlägget igår när jag hade svarat på frågorna eftersom det blev ett stort jävla missförstånd. Har tagit bort några frågor också och det beror på att jag tycker inte att man svarar på sånna frågor i en blogg där alla kan läsa. Om ni undrar mer "privata" frågor om mig så vill jag först och främst veta vem det är som frågar, så smsa mig istället om ni undrar något sånt. Jag är inte farlig. 
 
1. Hur länge har du och Elias varit tsm? (: Ska vi åka moppe snart? :D
Svar: Snart i 7 månader :) Haha suuure!
 
2. Det pinsammaste du vare me om:)
Svar: Haha dom som känner mig vet att jag ständigt gör bort mig, men just nu så kommer jag faktiskt inte på något :P
 
3. Hur länge har du bloggat?
Svar: 1 år och några månader (på denhär bloggen, haft massa bloggar innan)
 
4. när kommer du och hälsar på mig med moppen da ? :D
Svar: När du minst anar det ;)
 
5. Heeeej vad tycker du om one direction?
Svar: Tjaaa jag tycker att dom är bra, fast min syrra spelar deras skiva 24/7 så man blir ju lite less
 
6. vad är det bästa med elias :)
Svar: Att han är så sjukt omtänksam o snäll. Han är underbar!
 
7. Vad är det värsta som finns?
Svar: När folk går bakom ryggen på en.
 
8. Vem är din bästavän? 
Svar: Har många bästavänner
 
9. Favoritfärg?
Svar: Blå
 
10. Favoritglass? 
Svar: Gillar typ all glass men jordgubb är väl bäst :D
 
11. Gillar du Justin Bieber?
Svar: Han är väl helt okej
 
12. Din första kärlek?
Svar: På riktigt så är det Elias
 
13. Vart handlar du mäst kläder?
Svar: Typ på BikBok eller Gina Tricot
 
14. hur länge sen klippte du dig?:) älskar ditt hår !
Svar: Naw :) innan skolavslutningen, men det är dags nu!
 
15. favoritplagg?
Svar: Mina mjukisbyxor♥
 
16. Vad tycker du om mig? ;) Vi måste träffas snart!
Svar: Tycker att du är en jättesnäll o fin tjej! Ja det måste vi :)
 
17. Läser du min blogg?<3
Svar: Jaa det brukar jag göra :D
 
18. varför började du blogga? är/var ditt mål att tjäna pengar på bloggen?
Svar: Började blogga första gången då jag gick i femman och då började jag blogga för att jag ville typ bli som Kenza.. Haha! Så från början ville jag tjäna pengar på min blogg, men nu så är det inget mål.
 
19. vad vill du gå på gymnasiet?
Svar: Jag har ingen aning, tur så behöver jag inte bestämma det nu!
 
20. Vem är snyggast av killarna i 1D?
Svar: Liam Payne
 
21. Vilka har du varit ihop med bortsett från Elias?
Svar: Oscar och Jonas. Men båda "förhållandena" var oseriösa och det var i mellanstadiet.
 
22. Vad tycker du om min blogg?
Svar: Den är bra!
 
23. Skulle du kunna vara tillsammans med en tjej?
Svar: Har faktiskt aldrig funderat på det, men nej det skulle jag inte eftersom jag inte är attraherad av tjejer
 
24. Hur många unika besökare har du idag (när du svarar på frågorna)?
Svar: Haha inte många än så länge, 28 styckna. 
 
25. Hur kom du på ditt bloggnamn?
Svar: Ville egentligen heta chrisse.blogg.se (chrisse är mitt smeknamn) men det var upptaget och jag ville ha ett kort bloggnamn. Då plockade jag bara ut några bokstäver ur mitt namn (ChrIsTIne=CITI) och då blev det citi.blogg.se. Tycker att det är fult som fan men jag tycker att det känns onödigt att starta upp en ny blogg endast pga bloggnamnet. 
 
26. Vem va du tillsammans med sist innan du blev tillsammans med Elias ?
Svar: Var inte direkt tillsammans med någon innan, utan var på g med en annan kille som jag umgicks lite med och så, men det fungerade inte så de blev ingenting. 
 
27. När ska vi ses snygging ?:D
Svar: Snaaart babyyy
 
28. drack ni på åsele?!?!!?
Svar: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0