3 november

Hejhej! Har nästan nyss vaknat så ligger fortfarande i sängen men ska strax gå ner för att käka lite frulle. Bloggen har varit lite stillastående några dagar men tänkte ta o berätta lite om de nu.
Elias kom till mig i torsdags och stannade till igårkväll då vi åkte till Ida för massa fika o andra trevligheter :D och idag ska jag till stan, sen så har jag läxor att göra så det ska jag sysselsätta mig med. Får se om jag fortfarande håller på med läxorna ikväll också eller om jag hittat på något annat.

pusspuss!


Biljetterna till One directions konsert släpptes i fredags och jag o Sara fick tag i biljetter så vi ska åka!!! Sååå glad!! 186 dagar kvar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0