trött som ett as

gokväll allihopa! har haft en superbra helg, började med att vara med mina brudar på fredag :) sen på lördag så fick jag vara linjedommare på Elias match som dom vann med 3-0! åkte hem till han efter matchen och sov över där till idag då jag, Elias och hans mamma drog till stan. efter stadsbesöket åkte vi hem till han igen och lite senare kom pappa och hämtade mig och nästan direkt då åkte han iväg på jobbet. har alltså suttit ensam hemma de senaste timmarna och inte gjort nånting alls typ :P är så otroligt trött så texten är inte vidare detaljerad. vill tacka Ida som fick mig på riktigt bra humör ikväll :D ska sova innan jag somnar, gonatt gott folk!




Elias katt Gustav :D sjuukt söt!

Kommentarer
Postat av: ida

lööve you!

2012-09-26 @ 16:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0