veckan som gått i bildöör

Nu hade jag tänkt att lägga upp lite bilder å sånt från i veckan :D Sååå njut!! Vet inte riiiktigt vilka dagar alla bilder är tagna, börjar bli lite sjuk så då är inte mitt minne det bästa, haha.. Det är det inte i vanliga fall heller men ändå. PUSS 
Anna och jag passade på att testa kameran på nymobilen på läsningen ;) lika coola som vanligt!
Mästerkocken här dåå kan ju säga att vi är grymma på dehär med pannkakor! 
Drog även på hockeymatch med Ida och Johanna, käkade thaibox och hade det hur trevligt som helst :D
En bild på söt-Gustav från today :D Känner att jag saknar min kisse väääldigt mycket nu....
Idag fick jag äntligen post! Brukar aldrig få det men blev inte vidare glad då jag såg att det var skolfotot som kommit... Haha det är alltid lika hemskt att se sig själv på kort!! Kommer verkligen ha nåt å skratta åt då jag blir äldre, haha fyfan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0