svart

Dagens outfit - klär mig lite efter humöret idag 
 

Hallå däär! Låg och kollade Gossip girl typ hela kvällen igår och försökte somna vid elva, då somnade jag till ett och vaknade då, sen försökte jag somna om men somnade inte förns 3-4. Sjukt jobbigt! Var jätte trött men kunde inte somna och så var det jämt för mig för några år sedan. Alltså att jag hade svårt att somna så jag är rädd att det håller på att komma tillbaka :( Hann iallafall tänka igenom en massa saker och har insett en sak nu som jag borde ha gjort för lääänge sedan. Jävla idiot. Ha det fint! ♥
 

Kommentarer
Postat av: ☆Z I N J A☆

vad fint!
bloglovinbyte?

2013-04-02 @ 12:30:43
URL: http://zinja.blogg.se/
Postat av: Elisa

Snyggt! och vad fin blogg du har, älskar din header!:)

SVAR: Tusen tack, jag har köpt dom på Inter sport, dock förra året så jag vet inte om dom finns kvar tyvärr:/

2013-04-02 @ 14:27:11
URL: http://lifebyelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0