nyår

Vill börja detta inlägg med att säga gott nytt år! Helt ärligt tycker jag 2012 var ett väldigt bra år, visst finns det saker jag varit mindre glad över men om man sammanfattar året blir det till ett riktigt bra år! :D
Mitt nyår började med att jag vaknade upp ganska sent, sen låg jag bara och kollade på The Walking dead till typ klockan fyra-fem sen kom Madde och Maja till mig. Först åt vi förrätt med min familj sen började vi fixa oss, efter det åt vi även huvudrätt och efterrätt som var hur gott som helst!
Sen vid nio åkte vi in till Norrmesunda där vi var hela kvällen och hade hur jävla kul som helst! Då jag kom hem nångång mitt i natten gick jag o la mig på en gång. Hoppas alla har haft det bra! Pussss
Det är Sara som har tagit bilderna ↓
 
Förrätt
Huvudrätt
Efterrätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0