gamla bilder

Okej, nu har jag bestämt mig för att verkligen FÖRSÖKA ta tag i denhär bloggen! Vet inte riktigt vad som fick mig att komma på det utan vaknade imorse och tänkte "ska kanske ta tag i bloggen och börja blogga?" Såå nu gör jag det.. Har iallafall börjat skolan nu och det känns väl... helt okej typ :) har även börjat gymma med madde två gånger i veckan vilket känns skönt! Vet inte vad jag ska skriva mer men aja!
En bild på mig från november förra året. Det undre strecket är hur långt mitt hår var då, det övre vill jag inte ens tala om... Men ni förstår säkert att det är min hårlängd just nu... :( Ett tips: använd för gudsskull värmeskydd om ni plattar håret, annars skadas håret nå fruktansvärt..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0