4 from yesterday

1. Min muffins som jag fikade på Wayne's
2. Min outfit of yesterdaayy
3 & 4. Pudret jag köpte igår (som verkar as bra!!)

Igår åkte madde och jag in till storstan o shoppade lite, eller a jag shoppade lite och hon shoppade mer, hehe.
Jag köpte ett puder som ska vara riktigt bra, det ligger på första plats på kicks hemsida som puder. Det kostade även bara 129:- så det kändes värt att testa!
Var även in en sväng till Nola för att ansöka om att byta inriktning, gjorde det i våras också men kände att det var bra att göra en "påminnelse" så att säga hehe.
Annars så är livet fint, mår otroligt bra trots att det spöregnar ute och att sommarlovet lider mot sitt slut. Livet känns fint helt enkelt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0