Cozy sunday

Ligger brevid Sara under en filt med mjukiskläder och tjocksockisar och pratar om allt mellan himmel och jord. Tycker det är så otroligt härligt att kunna dela sina tankar med någon som verkligen känner en utan till, som inte dömer mig för vad jag tycker och som jag vet alltid kommer stötta mig no matter what! Jag mår så otroligt bra just nu och jag hoppas att det håller i sig resten av veckan då det är skola på schemat, troligtvis kommer mitt braiga humör från en kanonbra helg som jag spenderat med massa härliga människor! Livet är bra just nu, helt enkelt ❤️
Kollade runt på weheartit och sökte på "Disney quotes" (ÄLSKAR gamla Disneyfilmer som tex Askungen osv!) och blev helt fast i denna text, den är så fruktansvärt sann. Det är insidan som är betyder mest
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0