Ten things

-jag föddes med skelning men det växte bort ju äldre jag blev, då jag var 1-2 år var det helt borta
-jag har dragit ut över 10 tänder ur munnen och haft tandställning i 3,5 år och fått förkorta läppfästet för det var för långt
-min första favoritlåt var "hearts on fire" med Hammerfall haha
-jag började gråta då jag fick min första mobil,hahaha.. Jag gick typ i femman och fick en ihopfällbar Samsung med blå blinkade knapp :):)
-jag vägde 12 fucking kilo då jag var 6 månader gammal 
-mitt hår är naturligt lockigt så jag har ALDRIG lockat håret
-jag tror stenhårt att de finns utomjordingar, andar och sånna saker
-jag har lågt blodtryck så jag blir lätt snurrig/illamående och har lätt för att svimma
-massage är de bästa jag vet
-har många favoritmaträtter men den största favoriten är och har alltid varit tacos
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0