älskade vänner

Hoppas ni hinner läsa dethär nu innan ni åker iväg till England för jag måste bara säga hejdå en sista gång!
Ni ska veta att ni är två helt underbara brudar och att ni är bra på alla sätt och vis, ni kan alltid få mig på bra humör och man har alltid kul då man är med er! Ni är två riktigt fantasktiska personer och jag vet att ni kommer ha det jävligt kul och bra nu i England dehär 3 veckorna. Jag kommer sakna sönder er men tänk inte på det, utan ha bara så kul som möjligt så tar vi igen all missad tid då ni kommer tillbaks! Love you girls!♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh... Blir ju rakt rörd!! Älskar dig sjukt mycket! Glöm inte bort de! Kommer sakna dig i mängder! Puss&kram<3

2012-06-11 @ 22:49:22
URL: http://oolofssons.blogg.se/
Postat av: Madde

Naw tack älskling kommer sakna dig med!!!<3

2012-06-12 @ 03:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0