im fucking freaking baacckk

Hej alla underbara människor som fortfarande läser min blogg, efter denhär hemska uppdateringen! Men nu lovar jag att uppdatera mer. LOVARLOVARLOVAR!
Sitter för tillfället och lyssnar på musik, idag har jag varit i skolan som alla andra dagar denhär veckan. Fick reda på tre svenskauppsatser osv, fick B i allt! Så lite stolt blev man ju allt :D
Efter skolan följde jag med Elias hem och var med han ett tag tills pappa kom och hämtade mig. Han åker till Grekland ikväll så kommer inte få träffa han på hela veckan.. :( Saknar han redan! ♥
Under denhär veckan har jag inte gjort värst mycket, typ pluggat och varit en sväng till stan. Köpte ingenting men hade riktigt trevligt med mina störda och underbara vänner. Här har ni två bilder från bussåkturen påväg hem som spårade en aning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0