tisdag idag dåå

Hejhopp! Solen skiner ute så jag tänker ta med mig mitt headset och gå ut o lägga mig i solen lite grann. Har lite saker som jag måste fundera över också så.. Dagen var ju inte den bästa, men det gick för sig! Började hela alltet med att köra brännboll med sexorna, mitt lag vann såklart eftersom vi (jag, maja o johanna) hade bästa hejarklacken!
Efter det så hade alla åttor en kubbturnering och det söööööggggg sen åt vi lunch o efter det så skulle min klass vandra upp till nåt berg. Kan sammanfatta det såhär: varmt, myrigt, myggit, ovärt, tråkigt osv
Fyller ju år imorgon o de känns förjävla bra :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Shit så snygg du är!

Älskar ditt utséende

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0