Bilder sen Fälltjäl

Kan börja med att säga att det var helt jävla underbart, och så himla kul! Kommer sakna alla super duper mycket.. Orkar verkligen inte skriva allt vi gjorde, men det mesta visar sig på bilderna.
Men verkligen minnen för livet alltså! Redan taggad inför nästa påsk.

Förresten, har satt in en ny design också, riktigt fin! Det är inte jag som har designat den, som ni ser, utan det har en annan tjej gjort! Men profilbilden failade lite, ska fixa ordning det sen.


haha såå snygga
Orkar inte redigera bilderna heller, känner mig sjukt lat just nu..
Choklad skulle då fan inte sitta fel!
Ska nog börja med en såndär 30 dagars grej också, eller vet inte riktigt, höhö


-Baby, I just can't get you outta my head.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Kul att du ärmed i veckans blogg:)

2011-04-26 @ 20:30:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anna

menar du med 30 dagars grejs? :)<3

2011-04-27 @ 00:24:21
Postat av: madde

såg ricktigt mysigt ut, puss saknar dig syrran nå otroligt! <3

2011-04-30 @ 16:23:59
Postat av: cia

Vad roligt att påsken var bra, det tycker jag oxå :) många härliga minnen med många härliga vänner, ni mina superbraa barn och denna underbara man Mikael, kan inte bli bättre.

Puss på dig Chrisse :D, kram mamma

2011-05-16 @ 12:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0