sol och glass

Hejhallå! Dagen har varit toppen, fast var väldigt trött imorse när jag vaknade halv sju,
så jag drog mig till sju och då hade jag rätt så bråttom. Så jag orkade helt enkelt inte att blogga, hehe
Idag innan engelskan så gick jag och Maja ut med våran klassföreståndares hund, så vi kom lite för sent, men
int gjorde de nå inte ;) Men kul var det i alla fall. Och varmt har det varit också, med strålande sol! LOVE IT!
'
Och när jag cyklade hem så såg jag några gick och äta på en glass.. Och gissa om jag blev sugen!?
Haha, så jag cyklade hem så fort jag bara kunde och hämtade pengar och sen så cyklade jag till coop
och köpte mig en strawberry white, som bara är såå goda! helt förälskade i dom♥

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, jag köpte oxå en glass!<3

DAIM PEAR SMAKE!<3



ps. vet inte hur man stavar smak på engelska!;)

2011-04-20 @ 18:20:33
Postat av: nadia

mmm,, magnum 8D

2011-04-22 @ 22:30:06
URL: http://azzoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0