Hos madde

Tjenare, kom hem från stan runt fyra ungefär och då så drog jag och madde hem till dig och sen så åkte vi till madde. Nu ska vi cykla till byn och hyra en film och sånt. Trevligt värre!
Vet inte när bilderna kommer upp, utan det syns väl antar jag, hehe :)
Lägger troligen in massor med bilder från ikväll också, eftersom jag har min älskade kamera med mig.
SOM ÄNTLIGEN FUNGERAR! Skärmen var liksom svart hela tiden när den var på, det fungerade att knäppa kort med man kunde inte göra något annat, sjukt irriterande och helt jävla värdelöst!
Haha men klickade bara på en knapp så funkade den igen.. Smart Christine, SMART..

Långt och bildlöst inlägg fick det bli också, vad elak jag känner mig ;)


update: det var någon som kommenterade och undrade vem ''dig'' var, och först så fattade jag ingenting
men sen så läste jag i inlägget och då stod det att; jag och madde åkte hem till dig
hehe det ska stå åkte hem till mig ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

härligt att kameran fungerar :)

2011-04-16 @ 21:17:09
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Anonym

2011-04-17 @ 11:53:55
Postat av: anonym

vem är "dig"? :)

2011-04-17 @ 11:54:38
Postat av: madeline

vi hade as Kul!

en helg att minnas :*

2011-04-17 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0