igår/idag

Min bloggning har varit sämst på sistone(de senaste månaderna,lol) men har ba inte haft orken att blogga liksooom.
Igår direkt efter skolan så drog jag o min familj på stan. Jag köpte två tröjor o två julklappar ;) SPÄNNANDE VA?! Hah. Sen försökte jag få lillsyrran att köpa nå avslutningskläder men hon ba sura. Haha kommer bli mördad när hon har sett dehär<33333
Efter det så käkade vi på Mat Companiet i Själevad. Riktigt göööttt!
Och idag så har det inte hänt så mycket, var i skolan som vanligt o så. När jag klev av bussen så märkte jag att pappa stod och väntade på mig vid vägen MED SKOTERN! SÅ JAG FICK ÅKA SKOTER HEM. Det ägde juuueeeee.

JULAVSLUTNING IMORGON! SÅ GRYMT SKÖNT!
1238122-8-1322496114942_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0