Brännbollsturnering

Imorse så skrämde syrran livet ur mig, dog ju nästan! Var i vilket fall på toan och då så småsjöng jag lite och låste upp dörren och var påväg till köket. 
Då så hoppar hon fram med världens jävla mask över ansiktet och ba: BUUUHHH!!!!
Först fatta jag ingenting och sen så börja jag tok skrika, blev så förbannat rädd!
Men jag ska hämnas, det lovar jag!

Idag så hade sjuorna brännbollsturnering uppe på olympia. Om man ville så kunde man klä ut sig och det gjorde ju självklart våran klass! Hehe, min klass var utklädda till Hippies. :D
Första matchen så spelade vi mot 7b, det gick väl inte direkt sådär jäätte bra.. Vi förlorade med ett poäng, så jävla typiskt! Fast jag fångade en lyra, är så himla stolt haha ;)
Sen så hade vi paus eftersom 7b skulle spela mot 7c. Vi satt typ och pratade och så.
När den matchen var klar så hade 7c vunnit mot 7b med typ 283 - 60, så då var det våran tur att spela mot 7c men matchen avbröts eftersom det började att spö regna!

När hela turneringen blev avbruten så var klockan runt 14.10 då gick vi iväg till omklädningsrummen och duschade och så, sen drog vi till Ica och köpte götta! Vi satte oss i solskenet ute vid Ica och åt.
OCH SJÄLVKLART SÅ BÖRJADE DET ATT REGNA!!!!! Så vi sprang coch ställde oss under nåt tak tills det slutade regna och då gick vi tillbaka till skolan igen.
Vi hade inga lektioner heller, så väntade tills bussen kom 15.30(NÖJD ANNAAA..?) och for hem. Nu sitter jag här(ovaanligt..?) och ska fortsätta att städa mitt rum, det behövs! ;)
peace to the peopleeeee☮
PEACE YO

Kommentarer
Postat av: Anna

Vafan gjorde du på skolan tills 16.30 när alla andra for 15.30?:)<3

2011-05-30 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0