planer för idag

Hej på er! Nu ska jag skärpa mig med min dåliga och helt värdelösa uppdatering, faast vi ser väl hur det går... Inte första gången jag säger så ;)
Har för övrigt blivit värsta twitternörden efter sådäär tusen år :):):) men kära vänner, följ mig på twitter KLICKA HÄÄÄR!
Tänkte vara lite duktig idag:
  • Gå ut o fota. Typ en fin skalbagge eller nåt. Hahah.....
  • Städa ur mina lådor som innehåller typ tusen gamla saker. Har typ 123413 stycken gammläppglans, ba jahaa?!!?!
  • Ta ner saker som jag har haft på mina hyllor sen typ mini-ettan, daaags nu kanske!?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja men en skalbagge låter ju bra... Lycka till!!:)

2012-02-12 @ 11:49:18
URL: http://oolofssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0