day one

Hejsan! Sitter uppe vid receptionen (eller vad det heter) och bloggar, internetuppkopplingen är dock väldigt seg så det tar väldigt lång tid att ladda upp bilderna. Fast jag kämpar på ändå!! 
Idag har det varit hur härligt väder som helst så vi har mest hängt vid stranden och solat, hade tänkt att bada också men havet var iskallt så jag nöjde mig med att doppa tårna.. ;) Blir inte så många bilder eftersom det tar sån himla lång tid att ladda upp dom, så ni får nöja er med dom här så länge!
Har iallafall haft en superbra dag och jag hoppas att ni också haft det! Pusss
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Olofsson

Nämen?! Har nybrillerN gått sant? ;o

2012-07-18 @ 00:22:08
URL: http://oolofssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0