glad tjej

Hej hopp! Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid! Igår mitt på dagen komme Elias hem till mig, sen åkte vi på Amanda Jensen konserten som var klockan 19 med familjen och Ida (och madde en liten stund). När det var slut (ungefär en timme senare) så åkte vi till Candy Corner och köpte godis sen så skjutsade vi hem Ida. När vi kom hem gick vi ner till stranden och badade ett tag sen gick vi upp och hade det mys :D förutom att det var typ 1524 mygg inatt.. Men vi överlevde ju! Elias åkte nyss hem och jag har precis duschat och ska alldeles strax åka iväg med husvagnen och blir borta tills på tisdag, lovar en massa bilder då jag kommer tillbaka. Vi hörs! Puuss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Kan du inte lägga ut bilderna från då du och Ida var på fotograferingen :)

2012-07-09 @ 14:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0