snabb mobilblogg

Hej på er alla! Min uppdatering suger just nu och det beror på att Internet är segt som fan och att jag inte har tid, har msasa att göra. Har iallafall städat rummet inför imorgon då vi får massa gäster eftersom jag har konfirmationsavslutning imorgon. Känns jävligt skönt! Sen på kvällen är det ju Eurovision Song Contest och jag är så fett jävla taggad!! HOPPAS LOREEN TAR HEM HELA SKITEN!! På söndag ska jag åka och kolla på mina kusiners konfirmationsavslutning och sen blir det fika hos dom. Åker nog hem runt middagstid då. OCH SEN PÅ MÅNDAG HAR JAG MOPPEUPPKÖRNINGEN!!! Jag ska köra moped i stan. JAG!!!! Haha asså jag kommer dö. Dessutom har man tydligen mikrofon eller nåt på sig medans man kör :o då kommer ju min körlärare höra hur jag sjunger :( (hahahaha sjunger alltid när jag kör moped..) Ligger förövrigt i sängen just nu och har tänkt försöka sova, HAR SLUT PÅ GRATISSMS SÅ ALLA VET OM DET. SKRIV PÅ FACEBOOK/RING OM DE ÄR NÅGOT. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: ......

Jag ÄLSKA din blogg!

Snälla berätta lite om elias, hur ser han ut?

2012-05-26 @ 18:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0