Sömntuta

Jag vaknade ganska sent idag, runt tio ungefär var rätt så pigg och sen så klev jag upp, åt frukost och bytte om.
Och som vaanligt så hamnar jag här... Haha borde vara nåt fel på mig? DATANÖÖÖRD.
Aja, somnade runt två igår, var ganska pigg och kunde typ inte somna. Så låg och typ kollade upp i taket och HOPPADES att jag skulla somna, men tillsut då somna jag. TACK GODE GUD!
¸
Skrev ju igår att jag ska börja med den dära 30 dagarsgrejen, så kör igång idag i nästa inlägg.
(Om ni inte vet vad ''30 dagarsgrejen'' är, så kan ni klicka HÄR!)
Idag ska jag vara med världens bästa Maja, blir toppen! I miss u darliiing♥
förresten, har fått mitt första myggbett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0