Drar stax


Je t'aime<3


Idag så slutade vi klockan två eftersom våran svenska lärare var sjuk. Verkligen toppen!
Så jag cyklade hem och typ bara chillade.
Men ska snart cykla iväg till tandläkaren, ska vara där klockan halv fem.
Efter jag har varit där ska jag nog springa in på coop och köpa batterier till kameran, hehe.
Men få se om jag orkar det, även fast det inte är långt till coop från tandläkaren, men ajo


Förresten, nu ska jag tipsa er om en toppen blogg!
Hon heter nämligen Ida Byström och hon och jag är superbra vänner, det har vi varit sjukt länge nu, snart sju hela år!
Men såhär är det, hon har svårt att bestämma sig för en låt som hon ska skriva om i Kärlekshandboken (det är en skol uppgift, och hon ska liksom skriva om den låten i den boken)
Så släng in en kommentar på hennes blogg om vilken av låtarna hon ska skriva om, det är det här inlägget som alla låtarna finns!
Ni hittar hennes blogg
HÄR!


Kommentarer
Postat av: maja(:

Je t'aime trop!<3

2011-04-19 @ 16:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0