ballerina is the shiiittt

I tried playing it cool
Girl when I'm looking at you
I can't ever be brave
Cause you make my heart race
Heej! Dagen har inte varit så märkvärdig förutom att jag, johan, erika & fredrik drog på ica o köpte ballerina :D:D:D:D:D Vi fick även reda på "Boken om mig" betygen. Ja just, jag, anna, isak, lukas o domme spårade rejält på so:n också! Haha vi är ju för kul alltsååå! ;)
Ska snart ut och köra skoter, fast det beror på om skoterfan vill startaaa. Kul blogg jag har.....Eller inte. Pusshej!
finfin bild jag hitta på google ocksåååå



I tried playing it cool
But when I'm looking at you
I can't ever be brave
Cause you make my heart race ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0