Dagen

Kan väl börja med att säga att jag kom till Ida klockan 12.20 ungefär och då var Maja och Johanna redan där.
Så fort jag kom dit så började vi att fika Idas hembakta muffins, som var sjukt goda!
Det var chokladmuffins som man fick ta strössel, sprutgrädde och bär på, självklart tog jag allt ;)
Måste säga att det var en otroligt bra kombination!


Klockan 14 kom Madde dit och då hoppade vi studsmatta ute i solskenet, efter det så tog vi varsin glass och satt ute och ba stekte.
Sen så gjorde Ida en jätte cool frisyr på mig(det kommer ingen bild nu, eftersom Ida har bilderna och HON ÄR SÅ LAT) som tog runt 40 minuter att göra, men medans hon gjorde den så satt vi och pratade om en hel del.
När frisyren var klar så började vi att göra frisyrer på varandra, riktigt mys!
MÅSTE SÄGA ATT JOHANNA ÄR BÄST PÅ ATT GÖRA INBAKADE FLÄTOR ;)


Efter att vi ätit middag så gick vi in och bara snackade och kollade på en massa videoklipp från Eurovision-kvällen, HAHA! Så jävla flum vi var :):) Vet inte hur mycket klockan var, men runt halv tio så kom pappa och hämtade mig och nu så sitter jag häär, haha.

Har gratissms nu så ni vet, så det är bara att smsa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, tack! :D

2011-06-02 @ 21:42:11
Postat av: Johanna

Haha, tack!:D

2011-06-02 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0