Min lördag

Först så vaknade jag runt tio, sen så tog jag bussen som gick från Själevad 11.20 eftersom jag skulle på Bredbydan som är en eller två gånger per år. Det är som en marknad där det att fullt med klädstånd, matstånd osv.
Var framme i Bredbyn runt fem över tolv.

Då gick jag till Coop där Anna och Madde väntade på mig med Ruff.(som är Maddes hund)
Sen mötte vi Ida och lyssnade på några som uppträdde vid en scen, sen gick vi runt lite och jag såg världens underbaraste tröja! (Den jag köpte)
Tröjan kostade 150kr, men jag hade bara med mig 70kr så jag fick låna 80kr av Anna, tack älskling♥
Anna köpte en likadan tröja som mig, så se upp för coolingarna ;)

Klockan två så började A-lagets match, så vi drog upp på Olympia för att se den.
Haha dog lite smått när jag hörde att motståndarlaget hette Älgarna, trodde först att det var ett skämt!
Men efter alla kalla vindar så blev det 2-2.

Hade väldigt kul idag, mycket skratt måste jag säga!
Glömde kameran hos mamma, är sjukt förbannad. ÅH!

Kommentarer
Postat av: :)

när fick du din första mens?

assså du är så sjukt snygg <333

2011-06-05 @ 23:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0