Dag 30 – Någon/Något som betyder mycket för mig.

Dag 30 – Någon/Något som betyder mycket för mig.
Det måste bli Charlie, han var våran hund sedan några år tillbaka.
Men tyvärr fick vi lov att tabort honom för att han blev för gammal och trött.
Jag glömmer aldrig den dagen då han helt plötsligt inte längre fanns här hos oss..
Han var med under hela min uppväxt, han fanns redan då jag föddes.
Han betydde så himla mycket för mig då jag var liten och även fast han inte finns här nere med mig nu, så betyder han fortfarande lika mycket. Det här är så känsligt att prata om, får tårar i ögonen varenda gång..
Om ord ändå kunde beskriva denhär känslan.


Du var mer än ett husdjur, du var en bästavän och en familjemedlem
du var speciell, det var som om du förstod vad jag sa
dina silkeslena öron och dina vackra ögon, de glömmer jag aldrig
när du låg vid mina fötter då jag sov, jag kände mig så trygg
när du sprang imot mig då jag kom gåendes hem från skolan
allt betydde så mycket, varenda sak du gjorde..
Jag vill ha dig här bredvid mig, jag saknar dig så otroligt mycket.
En dag får jag träffa dig igen min vän, då blir allt som förut.
Vänta på mig där uppe.
Vila i frid min ängel. Jag älskar dig så oändligt mycket Charlie, dig glömmer jag aldrig.

Kommentarer
Postat av: SARA

älskade charlie! saknar han också.

2011-05-31 @ 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0