Dag 6 – Min dag.

Dag 6 – Min dag.

Jag vaknade halv sju och då så sjöng för syrran och hon fick öppna några paket. Så bytte jag om och gjorde ordning mig osv. Efter det så gick jag in på datorn en snabbis, men hann inte blogga tyvärr.
Klockan blev åtta och jag tog på mig ytterkläderna och cyklade ner till ett ställe vi brukar ställa cyklarna på, sen kom bussen och var tvungen att springa ner dit vå brukar vänta på bussen. Heh, självklart så hann vi med den ;)
Och sen så har jag gått i skolan tills klockan 13.20, sen så slutade vi.
Satt och snackade med brudarna tills bussen kom 14.00, sen så kom jag hem och då åt jag lite grann.
Det var min dag det, än så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0