Duktigt Christine..

Kom hem för ett bra tag sen, är ganska trött.. Köpte tre tröjor och ett par byxor, bilder kommer senare!
Som vanligt så failar jag alltid, varje dag. Idag så råkade jag glömma mobiljäveln på sätet i bussen då jag var påväg hem från stan.
När jag klivit av bussen så märkte jag att det saknades något, kollade varje ficka och i påsen där kläderna var. MEN MOBILEN FANNS INTE DÄR!
Och då såg jag hur bussen ba rullade iväg och jag fick världens panik och typ sprang hem, hämtade cykeln och cyklade dit dom brukar låsa bussarna under natten. När jag kom dit så var busschauffören påväg att fara därifrån med sin bil men jag stoppade honom och frågade om han hade sett en mobil i bussen, och det hade han.
Så jag fick tillbaka min älsklade mobil♥ HAHA så jävla klantig jag är!
bild fråån weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0