oavgjort + svar

Kom hem för ett tag sedan, var ju och såg på när tjejerna spelade fotbollsmatch.
Det gick välidigt bra och resultatet blev 3-3.
Ni var sjukt duktiga!
Har precis ätit upp två toast, sjukt gott! Var riktigt hungrig efter att ha kollat på matchen.
Nu måste jag börja packa.
millan^^ om Dag 23 – Det här får mig att må bättre.:
Hur gör man friendchip och namn och sånt som du gör?:D vill också göra så på min blogg:P
Svar:
Såhär gjorde jag när jag skrev Friendship, hoppas du förstår!
  1. Bli medlem HÄR(kom ihåg att välja svensk text, som du kan göra längst upp)
  2. Gör ett Kollage
  3. Välj färgen som du har som bakgrund på din blogg, så om du har grön bakgrund på din blogg, välj då den färgen som bakgrund till det kollaget också
  4. Klicka på Klart!
  5. Gå in på Skapa sen på Text
  6. Sen väljer du textsnittet du vill ha, jag valde Burst My Bubble↓
  7. Skriv sen det du vill ska stå
  8. Klicka på Öka
  9. Välj färg, storlek och sånt på texten
  10. Beskär bilden runt om texten, på Redigera
  11. Spara!
Om du inte förstod så kommentera igen, så kan jag visa med bilder!
Också signaturen som man kan se i varje inlägg. Klicka HÄR så får du veta precis hur man gör! Eftersom jag är så dålig på att förklara, eheeee.

Kommentarer
Postat av: Moa

Fin blogg! :)<3

2011-05-22 @ 09:09:06
URL: http://mooasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0