hundra år senare typp

Var hälsad jordens alla invånare, Christine här. Konstigt. Näämen det var ju ett tag sen jag skrev och jag tänkte att det kanske var dags att skriva nånting.
Just nu så är det rätt bra med mig, lite trött och småförkyld sen i förrgår men jag överlever. Antar att ni vill veta vad jag gjorde då, så jag skriver väl det ocksååå. Var och firade Isak och Fredrik i M-sel, var uppe typ hela natten eftersom några hade lite svårt för att vara tyst :):):) så kunde inte somna, men det gjorde ingenting eftersom Elias var så mysig :D
Kom hem igår iallafall och då var jag typ halvdöd hela dagen och sov nästan hela dagen/kvällen. Lollo hade gjort nån efterrätt också och den var sjukt god! Sen somnade jag ganska tidigt och vaknade runt 10, flummade med syrran och har nyss käkat frukost.
Idag ska jag vara med Elias, sen typ ikväll eller så måste jag börja plugga till moppegrejen eftersom jag måste fixa det! Hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0