glögg o sånt

Godkväll! Som sagt var jag ju med Elias idag och som ni såg i förrförra inlägget så rakade han Willys hår, sen när Willy hade åkt så käkade vi middag och efter detåkte vi in till Mellansel där det var Skyltsöndag. Där träffade vi Anna, Isak och Willy o gick runt där, drack(spillde..) glögg och annat skoj :D Har iallafall haft de kanoners med bästa gänget!
När jag kom hem bytte jag om till min myströja och satte mig vid datorn (ointressant vetande) och pluggade lite smått till soprovet som vi har, också fixade jag och Sara varmamackor till kvällsfika. Nu ska jag strax krypa ner i sängen, natttii!
haha lovar att de var goade än vad det ser ut!

Kommentarer
Postat av: Julia

du har så sjukt fina ögon! :)
(ville bara skriva det eftersom du har en bild på ditt öga på headern)

2012-12-03 @ 18:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0