julavslutnigen

Eftersom jag ÄLSKAR allt med julen så känns det självklart att ha på sig nåt extra fint på julavslutningen :D och särskilt när man går i nian, då är det ändå sista gången man får jullov på Bredbynskolan (vilket känns helt sjukt eftersom jag har gått på samma skola hela livet) så då känns det nästan som ett måste! Så jag tänker ha denhär klänningen här nedanför. Ska använda den på julafton också hihi (vet att jag bara babblar på om massa skit nu haha) måste bara hitta ett par fina skor också. NU VET NI :D pusshej
 
 
Påtal om avslutningsklänningar så har ju Bikbok 50% rea på alla klännigar! Känner att jag är lite sent ute med att skriva det nu eftersom den rean bara gäller idag. Men det är värt att berätta ändå! Klicka er in på Bikbok för att titta. Här är några av klänningarna ↓
 DK BettyDW VelvaDW LisaDW Peppy BrocadeDK SharonDW Studs

Kommentarer
Postat av: ▲ J0Z

sv: Tack så mkt! Ja han är världens finaste! Men det krävs mycket av en om man ska äga en Dobermann. Dom är enormt tidskrävande, envisa och tar gärna alfarollen!

2012-12-02 @ 20:13:32
URL: http://bedeliciious.blogg.se
Postat av: fakeasmile

vi har veckansblogg igång och det skulle var kul om du ville vara med!!
kram

2012-12-02 @ 22:06:53
URL: http://nattstad.se/fakeasmile
Postat av: Din Madde

Den kommer bli jätte fin på dig syster! :D

2012-12-06 @ 20:52:10
Postat av: Anonym

vars är den ifrån ? :)

2012-12-09 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0