trollkarlN

Har typ inte gjort nånting alls idag eftersom jag vaknade runt 14.00 och då var det strömavbrott resten av dagen. Haha har iallafall tillbringat kvällen med lillsyrran, vi har bakat scones också sminkade jag henneee.
Tog en massa bilder med kameran MEN EFTERSOM JAG INTE VET HUR MAN ÖVERFÖR BILDERNA TILL DATORN (nödrop Anna!!!;)) så dyker bilderna upp någon annan dag.. Ehe.
Syrran testade två trolleritrick på mig nyss, men eftersom jag är så smart så funkade dom inte :( haha hon testade dom på Sara också men det failade med.
Haha du får nog träna lite mer lollo! :*
bilder är inte tagen ikvällllll

Kommentarer
Postat av: Julia

-jo det är nog bra här också:)

vad gör dudå?(:

2012-01-05 @ 00:43:12
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0